I'm a soldier

Godmorgon. Vaknade drygt vid nio idag, jag kan inte sova om nätterna fan.. Jag var trött men kunde knappt hålla mina ögon slutna så jag tittade på massa SATC avsnitt på datorn sedan gick jag upp och åt frukost. Idag har jag inga planer på vad jag ska göra men jag funtar på att åka till ett köpcenter och hitta något som piggar upp mig, ett plagg, ett par skor, vad som helst. Men här hemma väntar massa plugg, måste skriva massa sammanfattningar inom svenska, geografi och företagsekonomi, men till att börja med måste jag läsa massa sidor i olika böcker. Ska titta på Jims värld nu, vi hörs!


Kommentarer
Anonym

vilken skola går du i?

2008-09-07 @ 11:15:22
Hasna Arar

Thorildsplan

2008-09-07 @ 12:13:09
URL: http://laazy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0