I'M THE MAN!

Hej på er! Jag vill bara börja med att säga att jag är otroligt stolt över mig själv! Jag lyckades fixa internet på min egna dator oh vilket snille jag är! Skoldagen har varit väldigt nice, vi hade sköna lektioner och tittade bla på film. Efter skolan drog jag he och stötte på Onur min brors kompis, och vi pratade hela vägen hem. Jag åt massa mat och tittade på det bästa avsnittet ur Vänner, får rysningar varje gåg jag ser den! Ska visa er ett youtube klipp på vad jag menar. Vid sextiden mötte jag Timmy, Bejna, Bedran, Sibel och Rita. Vi var ute och pratade och klantade oss i ett bra tag. När jag for hem kände jag ett behov av pannkakor! Så jag fixade massa pannkakor till mig och syskonen, våra tillbehör var, grädde, sylt, vaniljsocker, yummey! För ungefär en halvtimme sedan bestämde jag mig för att försöka fixa interneten och det tog mig under tjugo minuter, fan vilken känsla, hoppas det varar då! SEE YA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0