Lördag

Hejsan. Drog till stan med Andreas idag, köpte hem massa saker som ni ska få ta del av imorgon. Vi var där ganska länge sen käka på kungshallen. Vid sex var vi i Sätra igen träffade på grabbarna sen drog vi hem till honom, chillade och åt. Jag visade mina skills i tags oshit för honom och jag slår honom hundra gånger om, ni ska få se ett par exempel som jag kladdat ner på papper. Vid nio drog vi ut med grabbarna och meningen var att de skulle fixa dricka men fick inte tag på något, istället blev det massa bråk. När klockan var runt halv tolv befann jag mig ensam vid det stup jag nu sitter vid varje helg och grubblar, otroligt kallt men skönt. Vet inte när jag kom hem men när jag gjort det satte jag mig direkt och sökte inspiration och hjälp på nätet och började graffa på post-it lappar. Nu sitter jag här och tänker på om jag ska till jobbet eller inte? Fan det är ingetjobb för mig, jag orkar inte..

See ya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0