Nothing

Hej på er! Ingenting speciellt alls har hänt under veckan, i måndags mådde jag jätte dåligt och sov bort dagen. Igår käkade jag på Mcdonalds med älskling i stan där vi pratade massor, sedan var vi hemma hos honom, juste fick MVG på svenska förhöret som jag hade igår! Idag hade jag läxprov i Geografi, det gick bättre än jag trott. Efter skolan drog jag och Ravin till Skäris och jag har kommit på att de fina sakerna kommer ut när man inte har pengar! Snyft! Men nästa vecka, då banne mig ska jag slösa massor! Just nu försöker jag lösa en Rubiks Cube vilket inte går så himla bra haha. By the way Bille fyller år idag, en gång var vi jätte tighta, undrar vad som hände.. Men jag ska träffa honom någon dag har vi bestämt, vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0