ÖH!

Hej på er! Denna dag har gått ultra segt! Men den startade rikigt kul. Vi gick till en idrottsplats där vi skulle mötas men läraren var ej där så vi satt otåligt och väntade. Killarna höll på med bollarna som stod på gräsplanen och blev tillsagda av vaktmästaren. Vi väntade och väntade på läraren men hon dök aldrig upp, killarna blev alltmer rastlösa och ville göra något, så de sprang in på planen och sparkade på alla bollar och sprang runt som dårar. Då satte vaktmästaren på sprickelserna så att killarna blev genomblöta, fan vilken rolig syn! Resten av dagen var ganska tråkig och seg och jag längtade hem. Efter skolan drog jag och Daniel hem till honom för att plugga men vi satt och åt sockerkaka som hans syster bakat och pratade med henne istället. Vid fem rörde jag mig till tåget och i Sätra mötte jag Meltem och vi pratade lite om allt på vägen. Nu sitter jag och äter mat och skrattar åt Andreas visningsbild på msn, han ser hur nördig ut som helst på den. Vi hörs senare!


Kommentarer
Gillar din blogg men...

vad tycker ante om att du e så mkt med danne?



2008-09-09 @ 18:17:08
bra fråga!

det vare ju en strålande fråga,"bravo jag applåderar" svar nu då-!

2008-09-11 @ 20:37:57
Anonym

det vare ju en strålande fråga,"bravo jag applåderar" svar nu då vad tycker ante om jakob-!

2008-09-11 @ 20:39:09
Hasna Arar

Hmm.. han har inte så mycket emot Daniel men däremot Jakob är han lite irriterad över. Det finns massa detaljer som vi inte borde dra oss in på men jag kan säga att jag är trogen!

2008-09-12 @ 16:54:25
URL: http://laazy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0