Sudda bort

Tjena! Kom precis hem. Var ju som sagt hos min kusin när jag verkligen åt massa smått och gott. Sedan städade vi för hennes pojkvän kom. När han kommit skulle vi plugga men det blev inte mycket av det men snubben var riktigt skön! Vid halv sju lunkade vi mot bussarna och jag åkte mot Skärholmen där Andreas mötte mig för att sedan åka hem till honom. Vi kom till honom myste massor och små pratade tills jag frågade om jag fick kolla på hans mobil, han gav mig den efter att han rensat alla sms, wtf? @#!!* va sur jag blev! Hur kommer det sig att han inte vill visa mig dem? Aja tjurade massor och han skjuttsade hem mig och nu väntar jag på att min bror ska duscha färdigt så jag kan inta duschen, vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0