Sunny!

Tja! Förlåt för min kassa uppdatering men jag tror ni klarar er. Gårdagen var ganska nice, många saknade mig haha. Efter skolan drog jag, Daniel och Jakob hem till Jakob och åt nudlar och pratade massor. När jag kommit hem åt jag mammas goda kyckling sedan tittade jag på filmen Dumpad med mina syskon, den var otroligt bra! Denna dag har vart skön på alla sätt. Lektionerna var inte lika tråkiga, lunchen och rasten var skrattfylld som fan. Efter skolan drog jag, Ravin, Ayan, Bararn och Betel till stan och gjorde lite buissnes. Proppade precis i mig två bakelser och nu plingade mikron till, och det betyder att min Gorbys pirog är fardig, see ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0