Tuff

Tja. Drog till centrum för att köpa gott gott och stötte på Andreas, Valle, Hamza och ett par till, var med dem en kort stund sedan följde Andreas, Bille och Maze med och handlade. Efter det var jag hemma och åt sedan gick jag hem till Steffs, dem har det otroligt snyggt! Vi tittade på Oth, oh jag var helt gråtfärdig efter avsnittet! Vid halvåtta drog vi upp mot centrum och träffade på ett par kompisar som blev påhoppade av några andra. Jag blev vansinnig, tappa greppet och fuckade totalt, haha. Kom hem och pratade med baby som är sjuk, tänkte pigga upp honom så jag gjorde det (vad jag gjorde är en hemlis). Jag hoppade snabbt in i duschen och nu lyssnar jag på Chingy - Come over me (nostalagi!) Ni ska få ett par foton som säger mer än ord, ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0