Vardagsliv

Tja! Skrev inget igår av ren lathet. Igår var skoldagen väldigt seg och likså jag. Hade läxförhör i företagsekonomi som inte gick nått vidare.. Efter skolan drgo jag, Jakob och Daniel till Zinkensdamm och sedan till suporterbutiken, där köpte jag ett par Hammarby kalsonger till Andreas bara för jag ville ge honom något som piggade upp honom. Jag åkte sedan hem till sjuka Andreas och gav honom kalsongerna vilket överraskade honom och gjorde honom glad. Vi myste massor och min plikt var att få honom att må bra för stunden och jag hoppas han gjorde det. Jag drog hem nångång vid åtta tiden och tittade på 2 and ½ men med syskonen. Mådde otroligt bra innan jag skulle sova inatt eftersom det verkligen känns som om jag och Andreas kämpar ihop, det är skönt att han är vid min sida.
Idag var skoldagen kort och skön, på klassrådet pratade elevern privat om att fixa en klassfest. Om det nu blir någon så kan jag garantera att jag kommer vara den som tar hand om alla! Men jag tror dock inte att det kommer bli av. Ska ner och äta nu, vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0