1/4

TJAA! Började april med att lura älskling lite lätt hihi. Skoldagen var grym! Började tio och hade matteprov som gick gallant, sedan ett föredrag genom powerpoint om Zimbabwe, sedan var min skoldag slut vid halv tolv! Åt på pizzerian med några kompisar, som sedan följde med mig till Webhallen där jag skulle köpa ett par hörlurar, sedan köpte de också en vattenpipa och alla tillbehör sedan mötte vi andra kompisar och satte oss där solen lös och hade massa kul.

Åkte hem och mötte Bejna och Rita i centrum och var med dem. Drog till Bejna och hjälpte henne med plugget sen gick vi ut och mötte killarna och lodade. Kom hem precis och jag bara måste äta!

Skriver mer sen,
bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0