17/4

Hej! Haha dagen var allt utöver seg ska ni veta. Startade med skoldagen som började vid tio, sedan var det god lunch för första gången, tex-mex buffé alltså tacos. Och vi alla åt oss proppfulla.

Efter skolan drog jag hem till Andreas ett tag och vi låg ute och solade, otroligt skönt speciellt med sällskapet. Sedan mysteee vi verkligen haha! Han var så himla söt mot mig också..

Drog hem och åt lite hastigt, tog en dusch och fixade mig, sedan bar det av till en tjejkompis i skolan, som hade fest. Vi var rätt många tjejer, vi drack en del och åt en del. Hade helt enkelt chill.

Det var en lång väg hem därifrån, en timmes tågfärd, och jag var otroligt rädd. Ni förstår inte vad det betyder, men Andreas dök upp i Centralen för att möta mig, med Martin & Malle. Finns inga ord över hur bäst han är! När vi kommit fram till Sätra stod vi ute en stund och pratade sedan bar Martin och Malle hem, medan jag och Andreas skulle till honom. Men eftersom jag visste att jag inte skulle få sova borta, så följde han mig hem istället. Och jag kom precis till det varma sköna hemmet.

Otroligt bra dag helt enkelt, sällskapet gjorde det bara ännu bättre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0