20/4

Tja! Vid tio drog jag till Sätra skolan som hjälp för Emilia som skulle framföra skoltidningen, det gick helt okej, men jag skrattade bort hela besöket. Satte mig och pratade med ett par nior, det kändes precis som förr, satt i Andreas knä och pratade med alla. Oh nostalgi! Drog till skolan vid tolv, hade en engelska lektion sedan slutade jag för dagen snacka om onödig skoldag.. Efter skolan mötte jag upp mina kusiner Claudia och Amani och vi gick runt i stan och letade balklänning till Amani. Vid fem mötte vi mamma och moster, sedan gick vi till resebyrån Ticket. Vi kollade på priser och sådant, och det är betydligt billigare via nätet. Så jag ska boka genom internet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0