25/4

Hej. Dagen har varit väldigt fylld med aktiviteter. Först hämtade Andreas mig, sedan åkte vi med hans pappa till Kungens Kurva för att kolla lite saker. Vi lämnade in Andreas gamla mobil på lagning och tittade på en ny, sedan testade han kostym inför balen, jättesöt! Självklart kunde vi inte motstå att plocka med oss massa godis från Godis grossen eller vad det nu heter.

Vi låg ute på hans trädgård och stekte ett tag, sedan drog vi upp till hans rum och myste. Var därefter tvungen att göra ett snabbt ärende åt min bror. När jag och A åkte tillbaka hem till honom, meckade han en massa med moppen, jag tröttnade och la mig på hans säng och såg på Dr Dolittle, när han gjorde mig sällskap var det dags för Robinson, spännande!

Martin och Rickard kom förbi med sina moppar, och vi gick ut med dem och åkte. Fast Andreas gick söligare, så det var inte så rofyllt, då åkte vi hem till honom igen och tittade på Rocky Balboa. Bättre än jag trott faktist, har alltid hatat dem filmerna.

Där ser ni pärlan. haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0