3/4

Elo! Hade en uppsats skrivning i engelska som gick jättebra, jag skrev om att lärare borde ha rätten att aga elever haha. Satt ute med alla och stekte under solen, så jävla varmt det var! Kollade på vattenkrig som pågick på skolan sen drog jag mot Sätra. Träffade på Navid och Valle i centrum och de bad mig följa med och röka vattenpipa nere vid dammen och jag gick med på det. I väntat på alla andra fick vi se bråk mellan en kompis och en liten tjockis från fk, fattade ingenting haha! Vid 3 drog vi ner till dammen då Alex, Timmy, Yossef kommit och satte igång pipan. Vi pratade om massa gamla minnen och skrattade åt Valles bröst, killen har minst en b-kupa. Sen kom Kevin, Freja och hennes kompis Frida också. Kom just hem för att åka till City gross med mamma men hon glömde tydligen bort mig..

Äntligen lov fyfan!
Ska kila iväg nu, ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0