Be mine for good

Hej! Jag gick ut för att möta killarna och stötte på Rita och Meltem på vägen. Vi drog och mötte Yossef, Alex, Kevin slem, Valle och Kevin. Vi rökte lite vattenpipa och det gick vilt till mellan killarna. Tjejerna gick hem och vi andra drog till pizzerian och åt. Efter det bestämde vi oss att köpa pommes och sätta oss på min altan och ha det trevligt där. Mina syskon kom även och satte sig och började prata med dem, sedan kom Bille, och därefter Dennis, Bejna och Kevin emo. Strax därpå kom också mina sykons kompisar. Vi satt och hade det mysigt runt bordet med filtar och vattenpipa, och massa prat. Men trots all denna sällskap märkte jag att någon fattades..

Haha föresten, det var strömavbrott drygt en timme i hela Sätra, precis när min bror satte igång spisen för att laga mat, snacka om dålig timing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0