Brinn mfs

Var på besök hos pojkvännen min idag, en hel del hände. Vi gosade en hel del, och pratade massor. Jag kom på ett vackert citat som inte är lämpligt att nämna här, men han vet iallafalla om den! Vi brottades och delade ut sugmärken till varann, blev även en hel del bitande. Så går det ibland, haha. Vi pratade om hur kasst skolan går för oss båda, men vi lever vidare. Hade en jättetrevlig dag med honom. Fick även en otroligt skön massage, tack söt! Nu är det skol ångest igen och jag vill inget annat än att det brinner ner tills man bara ser små lämningar, fan att det inte händer.

Nu måste jag plugga till det där jävla provet,
vi hörs när vi hörs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0