Coka

Tja. Dagen var lång och spenderades inte hemma, därav den låga uppdateringen. Promenerade till Heron City med Andreas, Martin & Malle. Jag köpte ett hårddisk minne till datorn och sedan bar det av till Ikea där de skulle tjocka sig med pizzor samt korv och korv.

Sedan lunkade vi hem, eller jag droppade bara påsen och tog en tjocktröja till mig och Andreas, sen drog vi hem till honom och myste. Jag åt middag med hans familj för första gången idag.. Inte så farligt men jag vet inte. Desto längre det tänjt på sig, desto mindre har jag vågat äta med dem. Jag tabbade inte mig, credds! Vi tittade på Robinson, jag börjar verkligen bli beroende av programet, inte bra. Har inte missat ett enda avsnitt. Sedan fortsatte det med bus och sedan filmen "Phone booth", förstår verkligen hur Andreas inte har sett den. Han skjutsade hem mig på sin mammas cykel, haha kul var det!

Nu sitter jag här och meckar med hårddisken, allt jag har på datorn ska in där, orkar inte med en seg dator.
Hörs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0