Gårdagen i zenit

Tja! Ni kan väl förstå den kassa uppdateringen pga vädret? Jag mötte iallafall upp killarna, om jag minns rätt var det Alex, Timmy, Yossef, Valle, Kevin, Volkan och Kevin Bratte. Sen kom också Andreas, Navid, Anton och Dennis. Vi satt och rökte vattenpipa och drev runt, Valle äcklade sig genom att kissa överallt och visa pattarna! HAHA!

Efter ett tag rörde vi oss mot Kulan där några från min skola var och vi hälsade på, och sedan hängde där. Vid 6 ungefär gick jag och Bejna hem till henne för hon skulle fixa sig, det tog inte mindre än 2 timmar och hon var missnöjd med det hon hade på sig.

Kom hem till Andreas vid 8 och vi lagade massa mat som pyttipanna, köttbullar och pommes, sen åt vi allt! Vi gömde oss under en filt och tittade på I am legend, det var sjukt läskigt eftersom vi var ensamma i hans stora hus! Vi myste och gosade utav helvete. Men jag hade det rätt svårt att somna på natten, så han höll om mig tills jag somnade, så himla söt.

Vi vaknade imorse och tittade på Are you smarter than a fifth grader. Sen lagade vi ihop en mumsig frukost. Kom hem för ett tag sen och satte mig och pratade med mamma om allt. Mamma fyller år imorgon, måste fixa ihop något trevligt!

Ses sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0