Get dumb

Efter inlägget jag skrev sov jag på Andreas säng medan han försökte plugga, de gick väl helt okej. Vi gjorde våfflor som i början blev misslyckade, men sedan kom hans mamma och fixade problemen. Grädde och sylt på, mums! Vi pratade om hur sommaren kommer se ut, och hur splittrade alla redan är, alla sa att det skulle hålla. Han fortsatte kämpa med plugget medan vi pratade om massa och jag sysselsatte mig genom att kladda på papper. Gjorde även något enligt A sött, som nu hänger på hans anslagstavla! Fick otroligt ont i magen av någon anlednig, det värkte verkligen otroligt mycket, kved av smärtan. Kom hem vid halv tio, har suttit och tittat på turk/arabiska serier med mamma haha, vad gör man inte för att umgås med sin söta moder!

Hoppas det innfaller på lördag älskling, will try!


Ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0