Hej maj månad!

Tjabba! Hoppas er valborg spenderades väl, min tog precis slut. Drog till Andreas vid 7 och degade med massa chips och läsk, vi var för lata för att laga ihop mat. Sedan bläddrade vi mellan alla kanaler på TVn, finns verkligen ingenting bra på TV på torsdagar! Vi var barnsliga av oss, och myste en hel del. Vid 11 kom Johanna och Sarah (några vänner) och Johanna behövde låna toaletten. Efter att de gick bestämde jag och Andreas att gå och möta de andra och se vad dom hade för sig. Det var precis som förra året. En liten klunga av killarna, sittandes och fördrev tiden. Och inte nog med det, precis när vi kom skulle alla gå hem.. Så vi drog tillbaka hem till Andreas. Där tittade vi på No country for old men, sedan skjutsade han hem mig.

Det var min valborg -09 det, inte värsta WOW,
men sällskapet är nog det viktigaste,
och det gjorde allt mycket bättre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0