Lazy I am

Tja! Dagen har spenderats överallt förutom hemma! Drog till stan för att möta mig bror, sedan gick vi in till Toni&Guy och köpte present kort till mamma på färg och klippning där, verkligen exklusivt. När vi kom till sätra stötte jag på Dennis, Robin, Alex, Rakan, Kevin och Valle och var med dom en stund. Vid tre blev jag skjutsad hem till Andreas och var med honom och myste en hel del, inklusive massa brottning haha! Kom hem vid halv elva och satt och pratade ut allt om pappa med mamma, jag berättade att jag hatade att inte veta om något, att jag skyller allt på mig själv, och så vidare. Vi pratade även om massa kul. Tiden rann iväg och hon glömde bort att hon jobbar imorgon så vid halv tolv lunkade jag in till mitt rum och här sitter jag.

Kul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0