Übernice

Godkväll! Fyfan vilken dag jag haft, jag mötte upp Andreas i Sätra dal sedan lunkade vi mot Martin och därefter började vår långa färd till Täby, eller Hägernäs hette det. På vägen pratade vi om allt men kom in i något sjukt om att alla flygvärdinnor är snygga, och det är faktist sant, de jag hittills sett på planen ser rätt bra ut. Men att de alltid ska strosa runt med uniformen och weekend väskan mitt på stan!

När vi väl var framme i intet var vi tvungna att promenera en hel del, men i slutändan nådde vi vårt mål! Men det var bara Martin som köpte saker till sig moppe, för att förhandlarna var osäkra på Andreas PGO. Så han var sur och ville äta upp ilskan, så vi stack till Mc'Donalds precis vid motorvägen ut till Norrtälje, och ingen mindre än Andreas kusin jobbade där. Vad är oddsen liksom?! Fast hon bor i för sig i Täby. På vägen tillbaka till Roslagsbanan genade vi och på en bro över motorvägen ungefär 20 meter upp. Martin höll för ögonen och sprang över hela bron HAHAH! Det såg jävligt fegt ut! Vi hade samma konstiga konversationer på tillbaka vägen, nytt hela tiden.

Väl framme i Sätra vid 6 tiden drog jag och Andreas hem till honom, och myste utav helvete! Sedan lagade vi lite simpel mat och tittade på TV. Sedan drog vi upp till hans rum där jag däckade i hans famn precis när filmen Oceans eleven startat, och var klarvaken när den tog slut haha. När Andreas skulle skjutsa hem mig var jag otroligt chockad! Han har bytt en enkel sak på moppen som gör att den går så himla mycket fortare, och jag älskar fart!

Kom hem precis men detta inlägg har tagit en del tid att skriva, och så har jag även bytt om till mysiga kläder.
TJADÅ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0