Valborg?

Hur firar ni valborg? Är det något speciellt?
De senaste åren han jag iallafall firat det helt bäst!

2007 - Brasa vid Vårby stranden med kusin som sedan följde med till Sätra där alla mina vänner var. De flesta var dragna men det var kul, Valle lurade på Timmy att dricka hans kiss! Fast jag sköt bort flaskan där pisset låg och torkade stackarens mun haha! Alla drev runt med Timmy som var dyngrak, vilket var kul. Vi satt på filtar med massa snacks och musik. Jättemysigt och kul helt enkelt!

2008 - Andreas bjöd hem mig till honom då vi skulle ha det mysigt själva och äta middag. Han var klädd i skjorta och hela baletten, ursöt! En gentleman betedde han sig också som. Han hade dukat så fint och maten var inte dålig alls! Om jag minns rätt var det oxfilé och potatisklyftor. Efter att vi svullat njöt vi av varandras sällskap bara. Vi mötte killarna ute, men det enda de gjorde var att dricka, så vi gick tillbaka till hemmamyset.

2009 - Fick en inbjudan av Andreas idag. Men än så länge vet vi inte vad vi gör, kanske myser hos honom med käk och film. Kanske ut med några vänner. Inget planerat, men är glad att det blir tillsammans!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0