Baaaaby

Godmorgon!

Var ska jag börja med gårdagen?
Den var helt otrolig.
Mötte Andreas vid 6 tiden, har kramade sönder mig, kände på mig att det skulle bli en bra kväll. Vi låg i hans säng och näst intill bara kramades och pussades hela kvällen, det var så mysigt. Han sa massa saker som gav mig världens léende, så himla söt. Vi busade en del, pratade massor. Vi såg på Sagan om ringen, men jag somnade mitt under den, i hans varma sköna famn. Han sov också ett tag med mig, vi hörde hur regnet bara öste ner och kröp närmre varann. När jag blev lite piggare drog jag fram min Ipod och lyssnade, och han ville lyssna med mig, så vi låg och movade i sängen, haha. Kom hem vid 3, slocknade direkt, och nu sitter jag här.

Vi hörs snart, ska äta klart min kladdkaka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0