I love surprices

Allå.

Blev överraskad med middag av boo igår.
Sjukt trevlig kväll med honom, vi såg på Smallville och filmen The happening, lite små läskigt, men det gjorde inget sålänge jag hade en trygg famn att ligga intill. Och korviga fingrar att korsa mina med. Vi låg och myste massor och mot natten såg vi på ytterligare en film men jag minns inte titeln. Kom hem vid 2 och sov en stund efter det.

Juste, vi städade hans rum, och jag stod och dammade hans byrå och såg världens äckligaste sak uppe på väggen. En stor vidrig spindel!! Panik. Han dammsög upp den, och jag har idag gått och tänkt på om den kan krypa ut ur dammsugaren, fyfan vad synd om honom då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0