Måndagar är inte alltid tråkiga

Tja!

Drog till Elgiganten vid 1, fixade med ärendet. Sedan drog jag vidare till H&m.
Testade ett par jeansleggins som fick följa med hem, de var som gjorda för mig! Mötte Andreas i Elgiganten vid 2 för att visa honom en sak, som han givetvis köpte, ångrar det i efterhand, men... allt för hans lycka :) Vi promenerade till Skhlm C och åt, sedan gick vi runt lite där. Det var första gången han ville gå runt, otroligt! Haha. När vi tröttnade gick vi hem till honom. På vägen köpte han såna där tuggummi kulor ur automater till oss, gud vad längesen! Hos honom myste vi massa, såg på TV och jag var nere med honom när han lagade mat till sin familj, och konverserade med hans pappa, söta Åke. Kom hem för en timme sen ungefär, imorn ska jag beställa lite saker från H&m katalogen, yey!

Vem sa att måndagar var tråkiga?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0