Pride

TJAA!

Whats up idag?
Påbörjan av världens tråkigaste månad förutom 8 augusti då.
Drog till Zinken med Alex, Valle, Kevin, Kevin bratte och Hamza. Vi såg på Pridetågandet genom stan, det var rätt kul att se på faktist, har inte gjort det tidigare, men överflöd av människor! Vi mötte fler kompisar sedan drog vi in till stan och käkade på ett kebabhus. Sen åkte jag hem för vi hade gäster, var lite med dem, när de drog så gick jag ut och mötte vännerna igen. Jag, Valle, Alex och Kevin drog hem till Kevin för att spela TV spel och äta kladdkaka, hade rätt trevligt där med dem. Mot kvällen rörde vi oss mot Sätra igen och mötte upp massa vänner och satte oss vid ett dagis när hem till mig och snackade. Kom hem för en liten stund sen, och jag har nästan glömt hur kul det är med grabbs.

Hörs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0