Sommar 09

JUNI :

- Startade mitt sommarlov på underbara ön Mallorca, det var skönt att komma bort från Sverige, men längtade hem såklart.


- Kom hem under Midsommarnatten och hoppade på Andreas, saknaden var något obeskrivligt! Dagen och 2 veckor framöver var vädret helt underbart, Andreas var även ensam hemma under ett av dessa veckor, var dagligen hemma hos honom och lagade mat till honom, höll honom sällskap och myste massor. Det blev även massa bad med vänner, ungefär varenda dag.



- Helt enkelt en helt underbar månad fylld med händelser, glädje och skratt.

JULI :

- Vädret fortsatte att vara bra några dagar inpå juli månad. De delades med killarna och Andreas, vi åkte till Insjöar, och Eriksdalsbadet och hade kul. Vi alla var ute på sommarkvällarna och skrattade åt allting. Bäst.

- En vänn vid namn Hampus var ensam hemma i veckor, så vi spenderade massa tid där, festade med dricka om kvällarna, och åt på dagarna. Blev även full för första gången där och spydde sönder mig själv, men har en ängel som tog väl hand om mig, som låg vid mig tills jag somnade.




- Åkte på ett och annat äventyr, var i Farsta med Andreas och Martin, drog till stan med Andreas, och var med killarna i Vinterviken.

- En väldigt sund, och skön månad, flitigt spenderad med älskade killkompisar, det går inte att byta ut dem mot något. De är verkligen guld, om inte mer.

AUGUSTI :

- Spenderade mycket tid hemma, och det var inte bra för mig. Tänkte på mycket saker, blev sur för små saker, påpekade minsta lilla fel i mitt och Andreas förhållande. Bråkade massor med familjen eftersom de la sig i mitt privatliv för mycket.

- Var på min kusins förlovning, fick spendera tid med släkten. Det var trevligt att alla var på tophumör och hade massor att berätta.


- Firade 2 år med Andreas, underbart firande. Vi åkte in till stan och åt på Jensens böfhus, sedan promenerade vi gulligt ihop längs Biger Jarls gatan, och sedan satte vi oss i Vanadisparken och myste. Vi blev hämtade, och åkte hem till honom, bytte presenter, myste, såg på TV och bara var.



Alltså bestod denna sommar av Andreas, vänner och roliga underliga stunder. Men även lite tråkigare nu mot slutet, men det är nog förmodligen så för alla. Man känner inte samma frihet längre, att man måste hålla massa tider och hinna med allt på samma gång. Och så måste man börja längta till helgerna igen.

Men utöver det så har denna sommar varit rätt bra för mig. Jag har fått spendera den tid med dom jag ville, och det är aldrig fel.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0