Yesterday

Gårdagen.

Mötte upp Dennis och Andreas vid 3 och sedan drog vi till Trekanten för att bada, Ludde kom också, sedan Martin, Agid och Theo. Badade en del, solade också, vi spelade kort, åt på McDonalds också. Trevlig dag ute i solen, med ett gott sällskap.
8 kom jag och Andreas hem till honom, jag tog en dusch, han med. Sen låg vi och såg på en film, Tourqe hette den. Vi var så hängiga efter en heldag ute, så vi låg och hallvsov och myste massa. Pratade även om djupa saker. Jag kom hem vid halv 3, kunde inte sova ett dugg inatt.. Vet inte varför, har oro i kroppen.

Men förövrigt var dagen något jag precis behövde, växlande sällskap, närhet av den bästa, och att lätta på hjärtat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0