18/12

Hej!

Åh vilken superbra dag!
Hade avslutning imorse, vi fick se på elever som uppträdde, sedan hade vi knytkalas med klassen. Medan vi fikade, körde vi frågesport, och jag & Ayan vann! Vi fick en varsin marabou. Därefter hade vi presentbyte, och alla ville ha min fina present, som bestod av ett paket med kinderägg, hihi :) Själv fick jag toffifee. Vi slutade skolan vid 10, och satte oss och väntade på alla andra kompisar från Thorildsplans Gymnasium. Efter 2 timmar lång väntan, mötte vi de i centralen, och sen åkte vi vidare mot Årsta. Vi åt på ett ställe som heter Palmyra, väldigt god mat. Sedan kom jag hem :)

Ikväll ska jag gosa med Andreas,
han är ensam hemma, hihi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0