Dan före dopparedan!

Hej!

Åkte iväg till Skärholmen med Meltem ett tag. Vi gick runt i butiker och hon köpte lite saker. Jag valde att hålla i pengarna fram till annandagen. Träffade på väldigt många bekanta ansikten! Stannade upp och pratade med alla. Jag trivs verkligen inte att vara bland tusentals människor, mår så illa. Kom hem vid halv 5 och åt tacos till middag, mums :)

Igår åkte jag hem till Andreas! Vi såg på filmen P.S I love you, jag blev kär i filmen, den är inte lik någon annan som jag sett. Vi låg och kramades, pussades en hel jävla massa del. Och nynnade till musik som spelade i bakgrunden. Han somnade ett tag i min famn, oh gud va söt han var när jag väckte han ur sömnen när jag skulle hem, han såg ut som ett frågetecken och sedan somnade han om igen. Sååå söt! Jag satte på honom mjukisbrallor och tjocktröjor, medan han halvsov, vilket ätobjekt han var! Vi vandrade genom snön 3 på natten, och kom hem vid halv 4 haha. En toppenkväll, med en toppenman!

Har suttit här och degat ett tag nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0