Days of joy

Hej!

Skrev inte igår för jag kom hem ganska sent.
Var iallafall hos Andreas. Vi låg i vardagsrummet och latade, han låg i min famn och vi pratade och såg på film. Efter det lagade vi nudlar, som vi utan ett pip mumsade i oss, så gott var det! Vi låg mest och kramades, han retades, och vi skojade till allt. Han skulle förhöra mig inför mitt svenska prov, men jag kunde knappt svara på någon fråga. Jag bad om att få sätta på radio, för då kan jag koncentrera mig bättre, vilket jag lyckades bra med, svarade rätt på alla frågor då! Vi såg på spännande Desperata hemmafruar, och gosade vidare efter det. En hellyckad kväll!!

Idag segade jag upp, ändå var jag allt för tidigt till skolan, hade prov i svenska, det gick relativt bra. Efter det var det lunch. Vi fick kycklingklubbor med klyftpotatis & béa, gissa om jag fyllde tallriken! Haha :) Pluggade lite på min Samhälls lektion, sedan åkte jag hem. Ringde mamma på vägen och konstaterade att idag ska vi äta spaghetti med köttfärssås till middag, vilket vi inte gjort på 3 veckor, och jag råkar bara döö för det :)

Så nu håller vi på att laga maten,
vi hörs sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0