Empty

Hej.

Skönt att inte behöva hålla kudden över skallen för att alarmklockan ringer, oh skulle kunna göra det förevigt. Helt ofattbart att det är lov! :)
Men jag vet inte vad jag tjänar på att ha lov. Känner mig så äckligt tomm, har inget bättre för mig än att sitta vid datorn, min mamma bokstavligen slängde ut mig igår med mina vänner. Jag vet inte vad felet är, jag börjar tvivla starkt på många i min omgivning, men förstår inte hur det kommer sig. Jag har inte gjort något på någon helg nästan på 2 månader. Jag har ingen lust. Ingen som helst lust att engagera mig, lé en extra gång när jag inte vill. Jag vill inte prata, inte inte vara social, utan bara vara tyst, och observera. Hemska saker har följt mig i mina drömmar, i verkligheten, som lett till brutalt hemska nätter. Jag har en tendens att se saker som sker innan de händer, och det är inget jag bara säger, utan det är sant. Och det hemsöker mig. Jag vet inte vad jag tjänar på att vara ensam, det är då tankarna rullar igång. Men jag antar att det är den tid då jag har extra mycket att bära på.

Äsch det går nog över.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0