Fredagkväll

Hej.

Hann inte skriva mer igår eftersom jag hade bråttom med att laga sallad och duscha, samt klä mig. Åkte och mötte Andreas halv 7, och drog hem till honom. Vi såg på Ullared, kramades och pussades en hel jävla del. Fick fina komplimanger av honom :) Vi åt ostbågar och chips, drack cola och såg på filmen Snygg, sexig & singel. Efter det låg han i min famn som ett litet barn, och vi somnade om båda två. Vi vaknade vid midnatt och försökte hitta på lite saker, vi låg och pratade en hel del. Och såg på en skumm film mot natten, och vid 4 skulle jag hem, som tur va insåg jag att jag glömt mina nycklar hemma, precis utanför hans hus, så vi gick in hem till honom igen. Vi låg och kramades, och sov vid halv 5.

Vaknade helt utvilad, det var jätteskönt. Speciellt näst intill honom.
Kom hem för ungefär 2 timmar sen,
och har suttit och kollat på Grinchen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0