Galen kväll

Hej!

Var borta hela dagen igår.
Kom hem till Kevin vid 3, jag, han & Alex spelade lite Wii, sen kom även Andreas.
Vi bildade teams, och jag och Andreas körde mot Alex & Kevin på Sports Restort, det var hur kul som helst. Jag bakade även en smarrig kladdkaka till oss, fy va gott det blev. Fler vänner kom mot kvällen och spelade. Jag och Andreas var mest inne i min ipod, jag laddade ner massa spel, och vi spelade gärnet haha. Vid 9 drog vi till Leos jobb, sedan åkte jag, Andreas och Kevin till Sätra och köpte med oss kebab och drog hem till Kevins pappa, som bor i Sätra. 10 drällade det in massa folk, massa alkohol, musik och dans samt skratt. Det var ganska kul :) Strax innan 4 lämnade Alex & Kevin hem mig.

Så det var nice!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0