Gårdagen.

HEJ!

Gårdagen var fylld med massa händelser!
Kan väl först tala om att förrigår kväll var jag ute en sväng med Emilia & Kevin.
Åter till gårdagen. Öppnade julklapparna på morgonen, fick ett grått velourset, kroppsprodukter från Body shop, och trislotter! Haha, rätt fina saker :) Vi åkte sedan vid 2 hem till mina kusiner i Segeltorp och vid 3 satt jag och tittade på Kalle anka! I väntan på maten blandade vi jordgubbs daquiris, och smååt det som redan var färdiglagat. Vid 6 åt vi middag, och jaa.. Jag åt tre portioner, det var så jädrans gott! Vi åt sedan efterrätt, och därefter körde vi Maffia & polis. Halv 9 skulle jag ta bussen hem, och det tog mig en och en halv timme att åka från Segeltorp till Sätra. Andreas mötte mig i Liljeholmen så det gjorde inte så mycket.

När vi var framme i Sätra, gick vi hem till mig fort, sen lunkade vi hem till Kevin. Där var massa äldre, som är vänner till mina syskon, samt var Timmy, Alex, Kevin, Emo och Johanna där. Så det var bra. De äldre åkte iväg till krogen efter en kort stund, så vi andra var ensamma där. Det blev en hel del drickande, och jag var lite borta. Fast det gick över efter en timme eller två. Massa musik spelades, Timmy berättade roliga saker, och Kevin gjorde sjuka grejer. Haha. Vid 3 gick jag och Andreas hemåt, eller vi stod och pratade till nästan halv 5 på morgonen, sen tog jag hem honom eftersom han hade druckit för mycket av det goda, efter det gick jag hem till min sköna säng!

Det var en toppendag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0