Fina dagar

HAJ!!

Mötte Andreas någongång innan 7, sen åkte vi in till stan och hämtade ut biljetterna, och sedan för att käka. Vapiano på Stureplan var överfullt, sedan skulle vi till Tacobar på Kungsgatan, och vi stod vid kassorna för att servitrisen skulle duka av. Sedan kom 2 män från ingenstans och satte sig där, då sa hon i kassan: Va synd, ni skulle tagit platserna! Det är väl ingen jävla restaurang, mat beställer maten i kassan, får den där, sedan sätter man sig och äter, idioter!! Aja det förstörde totalt min matlust, var så förbannad. Vi såg på filmen, som var jättebra, dock inte lika bra som ettan! Världens sämsta slut på en film.. Efter filmen drog vi och åt på Mc'Donalds, promenerade till Mariatorget där jag visade mitt gamla dagis, som han tyckte var fint och stort, och från Mariatorget åkte vi hem till honom :)

Där blandade han ihop bacardi melon(?) med schwepps, det smakade jättegott, men var inte på humör för att få i mig vodka. Vi myste, såg på TV, filmen Joe Dirt, åt ostbågar och drack cola. Gosade lite längre, och sov vid halv 5. Vaknade inte fören efter 1, skööönt! Vi låg och latade länge, sedan gjorde jag pannkakor till oss, mumma! Vi låg och latade på sängen, brottades, pucklade på varann, och såg på TV. Kom inte hem fören halv 8.

Det var mina fina dagar det :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0