Sova

Tjubbi!

Hoppas ni hade en fin kväll, för det hade jag.
Jag mötte Andreas runt 6 och gick hem till honom.
Vi mumsade massa chips, cola och dipp, kramades, spelade spel på min Ipod, och såg på TV en hel del. Vi spelade Fia med knuff vid midnatt, och jag förlorade alla gånger vi körde, dumma as Andreas! Jag slängde mina pjäser på honom varje gång han vann haha! Men jag kapitulerade efter att han pussat på mig, då drog vi med oss täcket från hans säng, och åt ostbågar och såg på True Blood, nere i hans vardagsrum. Efter massa mys, sov vi halv 4. Det är alltid roligt att sova med honom, han gör alltid massa konstiga saker. Vi klev upp strax efter 1, och jag lagade omelett till frukost, till oss båda. Vi låg och såg på X-effect hela förmiddagen, och vid 4 kravlade jag hem.

Nu ska jag äta middag, tjadå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0