Tjilevippen!

Hej!

Snart 13 timmar sedan startade min dag på stan.
Mötte Andreas i bussen, vi åkte mot tågstationen, och sedan tog vi tåget in.
Vi hade oturen för det var snöstorm, så vi drog runt i Gallerian länge. Testade ett par snygga Nike Airs som jag jättegärna vill ha, fast dagen var som sagt till för att hitta julklappar till våra familjer, inte till oss själva. dock köpte jag en vit mössa för 25 kr, och torr shampoo, men det kostade inte en förmögenhet. Jag fick med mig en jättefin grå kofta till mammsen, och Andreas köpte en hel del till sin familj, och en snygg skinnpaj efter många om & men. Vi åt sedan på Vapiano, de har så gudomligt god mat, en del kul hände där också, som att Andreas skulle smaka av min spaghetti, och jag råkade få med en chilibit, så det brann i munnen på honom, och jag var tvungen att springa till vatten tillbringaren och tillbaka, för att jag vet hur äckligt det känns i munnen. Haha :)

Vi tog tåget hem vid 3, och kom hem lagom till slutet av One tree hill. När avsnittet tog slut, somnade vi direkt. Vid 6 kände jag lukten av gräddade pepparkakor, och väckte honom haha. Vi fick ta av hans syster, sen låg vi och segade, och försökte ladda ner filmer som vi kunde se på. Det blev I taket lyser stjärnorna. Hemsk. Inte filmen, utan handlingen, det är inte en film att se på om man mist en närstående i cancer. Men Andreas var så bäst, sa massa snällt till mig, höll om mig hårt, och visade sin närvaron. Vi såg på Paradise Hotel, lika spända båda två efter avsnittet, sen fick jag skjuts hem.

En helt oöverträffligt dunderbra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0