You the greatest

Hej.

Igår mötte jag Andreas vid 7 i snöstormen.
Vi kämpade oss hem till honom och jag fick även låna strumpor, eftersom mina blivit så blöta. Vi var ensamma i huset, men hade inte en aning om vad vi skulle göra. Vi låg på sängen, pussades lite, sen ville han att jag skulle öppna julklappar! Hade nämligen fått ett paket av hans föräldrar med, pinigt tyckte jag. Till min inte så stora förvåning fick jag en Ipod Touch av honom, skit gullig! Vart hur glad som helst. Av hans föräldrar fick jag ett fint armband i silver, men svarta motiv på, helt perfekt. Han fick ett par Nudie jeans av mig, och resten kommer med postorder under veckan som kommer. Vi blev lite hungriga efter ett tag, så vi gick ner och skar potatis i små bitar, och stekte det. Blev hur utsökt som helst! :) Efter maten låg vi och segade en del, såg på Shrek 3, och efter på Sagan om Ringen. Vi försökte utforska ipoden en stund också, det gick väl.. sådär. Han sov i min famn ett tag, alltid så himla lost och söt!! Haha, drog hem till min sköna säng nångång efter 3.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0