At home

Hejhej! Gårdagen var väldigt trevlig. Gjorde ett samhällsprov där jag hade tagit provet innan, så jag kunde allt. Efter skolan drog jag hem till Andreas, jag köpte ett par vita tygskor till honom, och en grå cardigan, själv fick jag converse skor. Jätte sött! Vi myste massor och pratade om allt. Stackarn verkade jätteuttråkad, kan förstå det när han inte gått ut på ett bra tag. Jag hjälpte honom med matten lite, och det visade sig att han kunde en massa, men efter ett tag glömde han också en del.

Dagen bestod bara av en lektion och sedan var jag bara inne på datan och tittade runt på massa saker. Jag mötte Valle i Odepnplan vid 1, vi åkte till Sätra, köpte donuts och satte oss i Sätra skolan. Sen kom Timmy och vi gick runt lite, sedan stack vi hem till mig och åt massa pommes. Jag måste ju mata dessa två fetton. Nu sitter jag och lyssnar på massa musik, ska snart sätta igång och plugga, vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0