Dagen

God kväll! Dagen var inte så ljus för min del, eller förutom att vi fick se vårt nya gym på skolan som har redskap för 300 000 kr! De lägger inte ens ut så mycket på vår mat..... Jag och Ayan har tänkt skriva in oss och träna lite smått på alla saker. Hade världens huvudvärk idag, när jag skulle hem väntade jag otroligt länge på någon som inte dök upp, sedan åkte jag hem till Sätra och stötte på Andreas som gick hem med mig. Det första jag gjorde när jag kom hem var att stänga ner alla persiener, sedan sova. Jag märkte tydligen inte ens när mamma plingade på, stackarn hade glömt sina nycklar och stog utanför ett tag, men hon ringde till mobil då vaknade jag och rusade ner. Sov i drygt 2 timmar och nu mår jag mycket bättre. Ska kolla lite lookbooks nu, ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0