En av grabbarna

Vet inte vad som stigit åt mig men jag har börjat läsa! Det är en självbiografi av en hulligan vid namnet Johan Höglund, man får följa honom i sitt liv, och när han berättar om alla stora händelser i livet. Det roliga är att det skrivs i presens, då lever man sig in i boken sjukt mycket! Den är så otroligt bra, men jag vill inte att boken ska ta slut för jag har så svårt att hitta böcker som faller mig i smaken! Så jag läste 30 sidor idag bara, men det kliar i fingrarna, vill borra mig in i boken! Det är mer av en "killbok" för det handlar om slagsmål och fotboll, men vissa tjejer tycker också om sånt vet jag!

Bild på Firman Boys på sista bladen av boken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0