Forever 21 !

På väg till skolan igår när jag läste metro, såg jag en miniartikel om U.S.A varukedjor som söker butiksplatser i Sverige. Bland annat Forever21 som är supernice! Jag har tidigare beställt från hemsidan, och tullen kostar 500 :- och att hämta ut paketet på posten kostar också massor beroende på hur mycket paktet väger. Men jag hoppas verkligen de utför en deal och öppnar några Forever21 butiker i Sverige, men jag tvivlar på att de kommer ha samma låga pris som finns i U.S.A. Men en nackdel är att alla kommer se likadana ut, alla kommer vilja köpa plagg från den nya butiken, inte bra!

Välkommen till Sverige vännen!




Det är något av en trevlig stil.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0