Fredag 13 februari

Min uppdatering har varit kaos, jag vet. Jag hade en lektion idag och sedan drog jag till Slussen och mötte upp Ayan. Vi gick runt i affärer och jag lyckades nästan plocka med mig något från varenda en. Köpte lite på Monki, H&m och Gina Tricot. Kom hem och vilade lite, och vid fyra hände något tragiskt, mamma fick beskedet att hennes syster hade bröstcancer och hon föll ihop. Jag var chockad och sprang till henne och försökte lugna ner henne, det enda hon fick ur sig var : alla lämnar mig varför? Då var min bror vid andra sidan av henne och vi grät tillsammans sittandes på köksgolvet. Efter att hon lugnat ner sig lite, fick jag tala om för min kusin att hennes mamma har cancer. Hon var jättechockad och bara grät. Sedan åkte vi hem till dem där stämningen var lite dyster och låg.. Vid sju åkte jag hem och i Skärholmen mötte jag mina syskon och kusiner som skjutsade hem mig. Sedan gick jag till gården och var där med alla. Så ni kanske förstår varför jag inte har uppdaterat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0