Håll ut

Tja folket! Dagen har varit otroligt nice hittills. Startade dagen med Innebandy med nya klassen, fick mycket beröm av både läraren och killarna vilket är jättekul! Dagen fortsatte med att jag och några tjejer i klassen tog en varsin bärbar dator och surfade på nätet. När det äntligen var dags för mat och pytt i panna, något som jag såg fram emot, visade sig vara något helt annat. Så jag, Ayan, Baran, Christian, Nian och Robbe åkte till Fridhemsplan och käkade kebab. Killarna kunde inte sluta driva om oss tjejer, och jag kunde inte sluta med mina otroligt dumma kommentarer! Hade spanska där jag var på hugget och gjorde allt läraren sa. Efter det slutade jag och världens konstigaste sak hände.

En svensk medelålders man åker med sin bil och stannar precis vid mig och gör snuskiga saker med händerna. Jag vänder mig om och går, sedan vände jag mig tillbaka och tittade om det jag såg verkligen var sant, bilföraren såg mig och backade mot mig med sin bil. Jag fick panik och sprang till bussen som tur stod där. Fatta vilka äckliga män som finns..

När jag kom hem till trygga Sätra hade jag en liten konversation med min bror, sedan skulle jag till Centrum för att posta ett brev angående mitt stipendium. Jag köpte med mig havrebollar och choklad, och på vägen hem träffade jag Andreas. Vi promenerade runt, eller han följde mig hem, sedan följde jag honom hem. Sedan stod vi på hans område och pratade massor. Hemma har jag tittat på TV med mina syskon, och snart ska jag sätta igång och skriva ett repotage. Vad det nu än är för något.. Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0