Hej vecka 8!

Godmorgon! Känns bäst att inleda veckan, jag är hemma från skolan idag, delvis för att jag inte vill vara sjuk inför lovet och för att jag inte gjort en skoluppgift. Det bästa med att gå i en kommunal skola är att man ringer till en maskin när man sjukanmäler sig, sedan knappar man bara in sina tio siffror. På så sätt får man fortfarande sitt studiebidrag! Jag ska labba lite hemma sedan skriva värsta uppsatsen om det, tråkigt! Nu sitter jag och dricker varm oboy och tittar på Smallville medan många är på tråkiga måndagslektioner, muhah! Jag vet inte vad dagen bjuder på mer än plugg, men något kommer jag säkert hitta på, vi hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0