Here we go again

Oså kommer vi till den "mest romantiska" dagen, har kommit fram till att den aldrig betytt något för mig. Någonsin. Så himla onödig dag som får de singlar som längtar efter ett förhållande att få sämre samvete, och paren bokar upp varenda sittplats på alla biosalonger. Vem har nytta av denna dag? Jo, de tjejer vars pojkvänner alltid är upptagna, men just den dagen blir dem tvingade till att vara med henne, ohnej.. Även när jag är i ett förhållande under dessa "högtider" så har de ingen stor betydelse i mitt liv, jag firar hellre nationaldagen då man får ledigt. Blä för en mesig dag, men hoppas ni alla hittar på något kul, för det är ju trots allt lördag! Jag hoppas jag själv får en trevlig dag, men just nu ser det inte ljust ut.. Tjadå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0