Inte så pjåkig dag iförsig

Hejhej! Jag mötte upp Dennis i centrum vid 6 och vi åkte till Coop där jag handlade och han köpte hårfärg, jag kände att jag var skyldig Andreas något omtänksamt, så jag köpte med mig en ros. Jag var sedan ute och promenerade en stund för att rensa tankarna, sedan plingade jag på sjuka älskling. Han såg väldigt sjuk ut, jag gav honom en ros och en Gott&blandat påse för att muntra upp honom. Sedan gick jag hem till Dennis för att färga hans hår. Svart. Ja ni som känner honom kan bara föreställa er.. När jag var färdig med det gick jag till Centrum och köpte en daimtårta, som följde med mig hem till Andreas. Han som är så söt hade satt upp rosen på sin vägg! Vi tjockade upp oss med massa gott och onyttigt, medan vi tittade på melodifestivalen. Vid elva somnade jag i hans famn och röck efter ett bra tag för jag trodde inte att jag sov haha. Hoppas ni haft en bra lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0