Jah

Jag uppdaterade aldrig igår, ni borde vara gla för min skull. Det kändes faktist bra att inte bara vara inne på datorn hela tiden. Gårdagen spenderades med nära och kära. Det började med att jag mötte upp Dennis och vi stötte på ett par andra i centrum. Sedan promenerade vi runt lite och pratade, efter ett tag kom Alex, Timmy och Kevin och då började alla skämten och äckligheter.

När vi frös drog vi oss mot Centrum där Kevin skulle tippa sedan köpte vi massa tillbehör till pizza som killarna skulle laga och äta. När vi var färdiga drog vi hem till Dennis och de fixade hemgjorda pizzor som såg väldigt lyckade ut, sedan tittade vi en stund på Seven Pounds men ingen orkade titta så vi stängde av. Vi drog mot gården för att köpa en mobil men allt sket sig så jag struntade i det. Vid sju mötte jag upp Andreas och var hemma hos honom och myste. Fick mina converse i rätt storlek av honom, och nångång ska vi till stan för han ska köpa nya kläder som jag varit på jakt efter haha.

Jag har inte en aning om vad dagen bjuder på, men jag måste plugga åtminstone en timme så allt sitter i huvet. Vi hörs sen chompisar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0